Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно първо палене на 1.9

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
    значи гледах я с ФЕС и като гледах стойностите за наляганията са в норма.Утре пак ще я закача и ще запиша стойностите да ги видите и вие и да кажете дали виждате нередности
    Налягане гориво и въздух, температура, дебитомер, ... всичко е важно
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #77
      156

      Колега,преди имах 156 фейслифт 1.9 имах подобен проблем и какво излезе,имало някаква метална цедка немога да ти кажа къде е ,но мисля че е между ГНП и рейката която се запушва и на моменти прави тези номера.успех.
      Алфа Ромео 159

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
        Колега,преди имах 156 фейслифт 1.9 имах подобен проблем и какво излезе,имало някаква метална цедка немога да ти кажа къде е ,но мисля че е между ГНП и рейката която се запушва и на моменти прави тези номера.успех.
        Тя ако е запушена май ще прави проблем не само при палене? И къде точно е тя, ако е на високото?
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Тя ако е запушена май ще прави проблем не само при палене? И къде точно е тя, ако е на високото?
          Отпред на регулаторът за високо налягане е.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #80
            няма да е цедката .Нещо свързано е с някой от температурните датчици-защото има много рязка граница на +1 и 0 пали без ядове дет се казва стане ли -1 и надолу следва голямо въртене следователно ще да е свързано с температури ама давидим какво ще каже днес ФЕС-а
            156 1,9JTD 2000

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Отпред на регулаторът за високо налягане е.
              Благодаря, ще разгледам. Макар, че след филтъра е малко вероятно да е тя. Но знае ли човек? А и аз дали го имам - 16V M-Jet съм
              Last edited by NightRider; d.m.y г., 11:31.
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #82
                цедката е на върха на самия регулатор който е на помпата за високо налягане.А при мен дава пак грешки 0115 и 1320.Едната е температура на мотора другата че няма синхронизация.Смених датчика на термостата но пак дава грешката 0115 а за синхронизацията незнам от къде идва.Има ли логика само когато е студено да дава такава грешка.Да поясня само че ремъка си е наместен както трябва- ангренажния.
                Last edited by borislav82; d.m.y г., 15:29.
                156 1,9JTD 2000

                Comment


                • #83
                  От датчика на коляновия вал записва такава грешка, ако за момент не работи коректно, при мен само с почистване на буксите се оправи, а пак така записваше синхронизация колянов и разпределителен вал. Нямал съм никакви проблеми като я записваше грешката.
                  Alfa Romeo 166 2.4jtd

                  Comment


                  • #84
                    искам да допълня че прочетох написаното на този линк
                    http://www.obd-codes.com/p0115 за грешката която ми изписва и моите симптоми са същите кофти палене с мног черен къдеж смених въпросния датчик на термостат но пак дава грешката.Трябва сега да замеря по начина който са описали в линка само да успея да се справя де с меренето
                    156 1,9JTD 2000

                    Comment


                    • #85
                      замерих биксата на въпросния датчик на едното гнездо ги има 5,07 волта но на другото е 0,12волта а на обяснението разбрах че и на двете трябва да има по 5 волта.Ако има някой който разбира на ел схеми да каже по тази която давам дали на двете трябва да има по 5 волта или само на едно
                      http://axm-auto.com/image_display.ph..._1.830.277.jpg
                      156 1,9JTD 2000

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
                        замерих биксата на въпросния датчик на едното гнездо ги има 5,07 волта но на другото е 0,12волта а на обяснението разбрах че и на двете трябва да има по 5 волта.Ако има някой който разбира на ел схеми да каже по тази която давам дали на двете трябва да има по 5 волта или само на едно
                        http://axm-auto.com/image_display.ph..._1.830.277.jpg
                        На дясната - да, на лявата - зависи как е вързан резистора в самата схема
                        http://www.permoveo.ltd.uk/tabid/122...o/Default.aspx
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
                          замерих биксата на въпросния датчик на едното гнездо ги има 5,07 волта но на другото е 0,12волта а на обяснението разбрах че и на двете трябва да има по 5 волта.Ако има някой който разбира на ел схеми да каже по тази която давам дали на двете трябва да има по 5 волта или само на едно
                          http://axm-auto.com/image_display.ph..._1.830.277.jpg
                          Няма как да имаш 5 волта и на двата пина,единия е захранване с 5 волта,обратния сигнал обаче трябва да е в зависимост от темпаратурата,0 волта -40 гр.,5 волта + 130 гр. примерно.За какво са ви тези ФЕС-ове като неможете да се справяте с проблемите.Закачи колата на компютър,виж каква температура показва сутрин при палене,щом казваш че пуши черно има някаква драма тази кола.Ако мислиш че няма да се справиш,па закарай я до Варна някой да я види.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #88
                            значи ако на дисплея на колата показва -15 ФЕС-а показва -5 независимо какви са градусите навън разликата е 10градуса.Такава е и разликата на манометъра за темп.вътре показва 60гр. а на ФЕС-а показва 70 нали темп.на мотора
                            156 1,9JTD 2000

                            Comment


                            • #89
                              Май на твойта кола ще се окаже,че и е за смяна термостата,затова ти пише тази грешка,но няма нищо общо с паленето
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #90
                                датчика съм го сменил вчера този на термостата, а кой е датчика който показва вътре каква е температурата на мотора и къде се намира.Някъде бях чел че е до самия термостат но не го открих.Възможно ли е грешка P0115 да се получава и от това
                                http://ricambi.alfisti.net/product_i...TV-Spider.html
                                Last edited by borislav82; d.m.y г., 21:14.
                                156 1,9JTD 2000

                                Comment

                                Working...
                                X